Jesteś w: Manager » Start-up

Na rynku startupów pojawia się coraz więcej projektów z human touch

23.04.2019 08:15  Start-up
Na rynku startupów pojawia się coraz więcej projektów z human touch Na rynku startupów coraz większe znaczenie zaczynają odgrywać projekty z czynnikiem ludzkim (tzw. human touch), oceniła w rozmowie z ISBnews konsultant Boston Consulting Group (BCG) Julia Maciejewska.

"Połączenie technologii z human touch zaczyna być coraz wyraźniejszym trendem na scenie startupowej. Mamy do czynienia z firmami, które szukają wartości, synergii i swojej niszy na styku wschodzących technologii, jak Blockchain, IoT z ludzkim wpływem na te aspekty" - powiedziała ISBnews Maciejewska podczas konferencji NOAH 2019 Tel Aviv.

Wśród projektów, które prezentowały się podczas konferencji jako najciekawsze przykłady powyższego trendu wskazała chociażby platformę zautomatyzowanej sprzedaży zbędnych rzeczy z domu rozwijanej w krajach bałtyckich, która zaliczyła już cztery rundy finansowania, czy platformę stokenizowanego kupowania jeszcze dojrzewającego wina.

Zobacz także: Dominujący model startupów w Polsce celuje w sprzedanie się dużemu graczowi

"Szczególnie interesującym projektem jaki zaprezentował się wśród zaproszonych firm był również system automatycznej komunikacji między samochodami, czyli wykorzystanie IoT w zwiększaniu bezpieczeństwa na drogach. Na pewno menedżerowie postawili przed sobą szczytne wyzwanie wykorzystania nowych technologii celując w zwiększenie efektywności kierowców" - dodała przedstawicielka BCG.

Sebastian Gawłowski

ISBnews

  Obejrzyj koniecznie materiały wideo od inwestorzy.tv:
 
BILANS, czyli podsumowanie miesiąca na rynku funduszy inwestycyjnych: III. 2019   Popytowe podejście do innowacji
 
  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl nk.pl blip.pl twitter.com

Komentarze

  

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

biznes