Jesteś w: Manager » Rynek

Zarządzanie call center

05.10.2011 16:00  Rynek
Kongres „Zarządzanie Call Contact Center” odbędzie się w dniach 18-19 października 2011 r. w Warszawie.
Zostaną uruchomione dwie równoległe sesje tematyczne („REKRUTACJA oraz MOTYWACJA w CC” vs „CONTACT CENTER jako PROFIT CENTER”), w trakcie których praktycy, od lat związani z branżą Call/Contact Center, odpowiedzą na najbardziej nurtujące pytania:
•    Jak skutecznie pozyskać właściwego pracownika?
•    Jakie są tendencje w doborze konsultantów?
•    Jak skutecznie planować ścieżki awansów?
•    W jaki sposób kontrolować jakość i wiedzę pracowników?
•    Jak zbudować zaangażowanie pracowników?
•    Jakie są skuteczne systemy motywacyjne?
•    Jak pracować z konsultantami zajmującymi się reklamacjami?
•    Jak stworzyć idealny finansowy system motywacyjny dla firmy i pracowników?
•    Jak zwiększyć dostęp do informacji dla każdego konsultanta?
•    Jak wyeliminować niechęć dzielenia się informacją?
•    Dla kogo warto wdrażać Profit Center?
•    Jak przekształcić CC obsługowe w obsługowo-sprzedażowe: jak płynnie przejść z jednego do drugiego modelu?
•    Jak wybrać optymalny model operacyjny?
•    Jak przekształcić usługowe Contact Center w zespół windykacyjny?
•    Jak skutecznie zarządzać Call Center obsługowo-sprzedażowym?
•    Jak ustalić KPI dla pracowników i całego zespołu?
•    Gdzie efektywnie inwestować?
•    Jak zwiększyć przychody w CC?
•    Jak być bardzo efektywnym kosztowo bez konieczności redukcji etatów lub płac?
•    Jak przygotować się do sprawnej współpracy z outsourcerem?
Swoją praktyczną wiedzą, odwołując się do licznych case studies, podzielą się z Państwem sprawdzeni eksperci z takich firm, jak: Alior Bank, INVEST-BANK, Euro-net, Link4, Multimedia, PKO BP, Polkomtel, BRE Bank, Provident, Orange Customer Service, UPC, Aviva, Bank BPH, BZ WBK, PCM, Contact Center, Arteria, Transcom Worldwide, Grupa Outsourcing Experts i in.

Szczegóły na: www.bmspolska.pl lub pod numerem telefonu: (22) 412 50 62
Zapytania prosimy wysyłać na adres e-mail: info@bmspolska.pl


  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl nk.pl blip.pl twitter.com

Komentarze

  

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

manager