Jesteś w: Manager » Rynek

Infor Next Polska o cyfrowej transformacji biznesu

20.10.2017 22:14  Rynek

 


Zdaniem prelegentów Infor Next Polska, wbrew prognozom futurystycznych filmów z lat 80., „bunt maszyn” nie będzie oznaczał upadku rodzaju ludzkiego, a raczej większe wsparcie dla biznesu w postaci aplikacji, które pomogą zapewnić efektywność wynikająca z większej inteligencji, mniejszego marginesu błędu i rosnącej kontroli nad danymi.

Liderzy i przedstawiciele Infor przedstawili uczestnikom spotkania kierunki rozwoju strategii Infor i kluczowe usprawnienia dotyczące rozwiązań dla przemysłu. W konferencji wzięło udział liczne grono partnerów i klientów Infor, pogłębiając wiedzę na temat zalet Infor Cloud, o których mówili przedstawiciele wrocławskiego Centrum Biznesowego Infor – Konrad Opala, Director CloudSuite Manufacturing oraz Artur Sawicki, dyrektor wrocławskiego CoE. Ponadto prelegenci zaprezentowali, jak ważne z punktu widzenia przedsiębiorstw produkcyjnych i ich procesów jest efektywne zarządzanie łańcuchem dostaw i aktywami, umiejętne wykorzystanie Internetu Rzeczy oraz osiąganie terminowości w budżetowaniu, planowaniu i konsolidowaniu wyników z pomocą takich aplikacji, jak d/epm i Birst. Poszczególne ścieżki produktowe dotyczyły kolejno Infor M3, Infor LN oraz Infor CloudSuite Industrial.


Przedstawiciele Infor omówili m.in.
włączenie do portfolio Infor rozwiązań Birst – platformy Business Intelligence, łączącej całe przedsiębiorstwo w spójnym rozwiązaniu analitycznym. Ponadto Infor uruchomił innowacyjne rozwiązanie Coleman – kombinację artificial intelligence i machine learning, która w wyniku kompleksowej analizy danych pomaga klientom podejmować szybsze i trafniejsze decyzje biznesowe.


Według Phila Lewisa, VP Global Solution Consulting w firmie Infor, który po raz drugi wystąpił podczas Infor Next w Warszawie, włączenie AI do rozwiązań Infor nie było jedyną ważną innowacją, którą w ostatnim czasie wprowadziła firma, aby lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Rozwinięcie Infor CloudSuite o kluczowe funkcjonalności GT Nexus pozwala na uzyskanie większej przejrzystości, zapewnienie szerszej współpracy, wzmożonej efektywności i szybszego reagowania na zmiany. Ta zwinność jest dodatkowo wzmocniona dzięki zintegrowaniu Infor CRM z LinkedIn Sales Navigator”.


Infor przedstawił także uczestnikom spotkania Infor Concierge – samoobsługowy
portal użytkownika zapewniający szybki dostęp do całej gamy praktycznych informacji pobieranych z różnych systemów ERP.


Podczas konferencji poruszono także bardzo istotne zagadnienia związane z wyzwaniami transformacji cyfrowej, biorąc pod uwagę lokalną perspektywę. „
Przyrost zatrudnienia w polskim przemyśle jest na najwyższym poziomie spośród wszystkich krajów Unii Europejskiej. Odgrywamy zatem istotną rolę w zmieniającym się pod wpływem cyfryzacji środowisku gospodarczym. Niemniej jednak nadal nasza wydajność nie jest na optymalnym poziomie – plasujemy się na ostatnich pozycjach. Innowacyjne a zarazem sprawdzone narzędzia, otwarte na nowe modele biznesowe i zmieniające się otoczenie, mogą i powinny służyć osobom zarządzającym do podnoszenia efektywności i budowania atrakcyjnego środowiska pracy. Jest to istotny element, szczególnie biorąc pod uwagę nową falę młodych pracowników, którzy stanowią pokolenie cyfrowe” – podkreśla Mariusz Siwek, Channel Director CEE North w Infor.

(opr. wogr)

  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl nk.pl blip.pl twitter.com

Komentarze

  

Dodaj komentarz (10-500 znaków)

manager