Nominacja: Artur Turemka, Mastercard

11.03.2019 00:00

Nowo ogłoszonym awansem wywodzącego się z Polski menedżera jest transfer Artura Turemki do świeżo utworzonego działu Mastercard z siedzibą w Londynie. Począwszy od marca będzie on pełnił tam funkcję globalnego lidera ds. rozwiązań prepaid i ich komercjalizacji. Jego zadaniem będzie tworzenie i realizacja globalnej strategii Mastercard dla produktów prepaidowych. Artur Turemka od 2013 r. pełnił funkcję dyrektora generalnego odpowiedzialnego za rozwój biznesu Mastercard w regionie bałkańskim. Piotr Domaszewski i Artur Turemka to kolejne osoby, wywodzące się z polskiego oddziału Mastercard, które awansowały w międzynarodowych strukturach firmy. Ich poprzednikami byli m.in.: • Paweł Rychliński, od 2013 r. dyrektor generalny klastra niemiecko-szwajcarskiego, a od 2018 r. zarządzający regionem Europy Środkowo-Wschodniej z biura Mastercard we Frankfurcie; • Marta Życińska, od 2018 r. dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią, z lokalizacją w Warszawie; • Sebastian Krzyk, od 2016 r. odpowiedzialny za rozwój spółki Mastercard Payment Transaction Services w regionie Europy Zachodniej, pracuje w Madrycie; • Luiza Derek, od 2016 r. kierująca działaniami marketingowymi skierowanymi do banków w regionie Azja i Pacyfik, z biura Mastercard w Singapurze; • Michał Skowronek, od 2015 r. odpowiedzialny za rozwój rynków w Europie Środkowo-Wschodniej, a od 2019 r. zarządzający ofertą produktów i usług w obszarze kart prepaid w Europie.

manager