Jesteś w: Manager » Style i trendy

Nagrody Business Traveller Poland przyznane

13.02.2015 14:10  Style i trendy
Biznesmeni z Polski docenili Klasę Premium w Air France KLM oraz lotnisko w Amsterdamie

Francuska linia lotnicza Air France zwyciężyła w konkursie Business Traveller Awards 2014 w kategorii „Najlepsza Klasa Ekonomiczna Premium”. Tuż za nią, na drugiej pozycji  uplasowała się holenderska linia KLM ze swoim produktem Economy Comfort. Prestiżowe nagrody miesięcznika Business Traveller Poland zostały przyznane w Polsce po raz drugi na podstawie badania przeprowadzonego w reprezentatywnej grupie polskich podróżujących biznesmenów. Szczegóły tej edycji konkursu dostępne są na stronie http://businesstraveller.pl.

Biznesmeni z Polski docenili Klasę Premium Economy należącą do Air France przyznając jej pierwsze miejsce w kategorii „Najlepsza Klasa Ekonomiczna Premium”. Ankietowani docenili przede wszystkim wysoki komfort lotu oferowany w tej klasie w przystępnej cenie, który ma szczególnie istotne znaczenie na lotach dalekiego zasięgu. Pasażerowie Premium Economy mają do dyspozycji odrębne, przestrzenne kabiny, które zapewniają o 40 % więcej przestrzeni wokół miejsca w porównaniu z Klasą Ekonomiczną. Prywatność i swobodę gwarantuje także szeroki fotel (48 cm) oraz odległość między rzędami siedzeń wynosząca aż 97 cm. Warto wspomnieć, że siedzenia odchylają się do 123 stopni i są wyposażone również w regulowany podnóżek i zagłówek. Dzięki specjalnie skonstruowanej obudowie fotela, po całkowitym rozłożeniu oparcia podróżni nie zakłócają przestrzeni współpasażerów, zapewniając im większą prywatność. Air France jako jedna z niewielu linii, oferuje ten typ foteli w swojej klasie pośredniej (między Klasą Ekonomiczną a Biznes). Długą podróż lotniczą uprzyjemni wyśmienita francuska kuchnia i wina (pełen posiłek z przystawkami i deserami). Ponadto podróżni w Klasie Premium Economy mogą zabrać ze sobą w cenie biletu 2 sztuki bagażu, każda do 23 kg + bagaż podręczny do 18 kg, a także mają możliwość zebrania 125% mil w programie Flying Blue oraz dodatkowo − aż 320 PLN zwrotu dla firm – członków programu BlueBiz za każdy przelot w obie strony.

Klasa Economy Comfort oferowana przez linię KLM, znalazła się w zestawieniu Business Traveller Awards 2014 na drugim miejscu. Ankietowani docenili wygodne fotele oraz ich umiejscowienie w przedniej części Klasy Ekonomicznej umożliwiające pasażerom szybsze wejście na pokład oraz wysiadanie z samolotu. Podróżni tej klasy mają do dyspozycji także większą przestrzeń na nogi i dwukrotnie więcej miejsca na rozłożenie oparcia fotela. Warto dodać, że do końca 2015 roku KLM całkowicie zmodernizuje 15 samolotów Boeing 777, co sprawi, że na lotach dalekiego zasięgu zwiększy się komfort podróży we wszystkich klasach przelotu. Pierwsze samoloty Boeing 777 z całkowicie odnowionym wnętrzem projektu Helli Jongerius, wyposażone w genialnie zaprojektowane fotele są już w eksploatacji.

„Jest nam niezmiernie miło odebrać aż dwie statuetki za najlepszą Klasą Ekonomiczną Premium i bardzo cieszy nas uznanie polskich biznesmenów, którzy oddali na nas głosy. Udoskonalając nasze produkty uważnie wsłuchujemy się w opinie naszych klientów, szczególnie osób podróżujących po świecie w interesach. Przyznane nagrody dowodzą, że nasze starania przynoszą efekty i biznesmeni z Polski dostrzegają przewagi naszej oferty Klasy Ekonomicznej Premium. Cieszy nas również kolejne wyróżnienie przyznane lotnisku bazowemu KLM w Amsterdamie, które odwiedza rocznie ponad 52 milionów pasażerów. Jest ono cenione przez podróżnych za unikatowość i dbałość o pasażera na każdym etapie podróży. Na Schiphol można między innymi udać się bezpłatnej biblioteki z kolekcją literatury przetłumaczonej na 28 języków. Znajduje się tu również światowej sławy Rijksmuseum, pierwsze na świecie muzeum zlokalizowane na lotnisku. Miłośnicy tulipanów w „House of Tulips” mogą poczuc się jak na giełdzie kwiatowej, a dla dzieci stworzono leśną krainę z chatkami na drzewach. To tylko przedsmak bogatej oferty dostępnej na tym lotnisku” – powiedziała Agnieszka Plewczyńska, Marketing Manager w Air France KLM Polska (na zdjęciu).

W tym samym zestawieniu po raz kolejny docenione zostało lotnisko Amsterdam Schiphol i zajęło drugie miejsce w kategorii „Najlepsze lotnisko na świecie” oraz „Najlepsze lotnisko w Europie”.


  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl nk.pl blip.pl twitter.com

Komentarze

  

Dodaj komentarz

manager