Jesteś w: Manager » Cztery koła, dwa koła

Dopasowany jak rękawiczka

10.01.2015 13:03  Cztery koła, dwa koła
Dopasowany jak rękawiczka

Amatorzy agresywności zamkniętej w pięknej i eleganckiej formie powinni przyjrzeć się odnowionemu coupe Mercedesa CLS.


Zmiany widać już na pierwszy rzut oka. Wzrok przykuwa wydłużony przód oraz zmienione, nadające autu jeszcze bardziej dynamiczną formę zderzaki, atrapa wlotu powietrza oraz ultranowoczesne reflektory o nazwie Multibeam LED. Inteligentne światła CLS-a są w pełni LED-owe, a każda z lamp zawiera 36 diod, z których 24 są elektronicznie regulowane dzięki kontroli kamer. Typowa dla aut coupé linia dachu, nisko osadzone szyby boczne z prawie niewidocznym słupkiem B oraz wyraziście zarysowana linia zwana „dropping line” pięknie kształtują elegancką linię boczną.
We wnętrzu największą nowością jest duży, 20,3-centymetrowy, odstający od
deski rozdzielczej wyświetlacz TFT z płaskim ekranem, znacznie większy od używanego do tej pory. Ekran, przypominający elegancko wkomponowany w deskę tablet, jest rozwiązaniem znanym również z innych najnowszych produktów Mercedesa.
Ergonomicznie rozmieszczone w kokpicie wskaźniki oraz elementy obsługowe znacząco wpływają na charakterystyczną dla CLS-a przyjemną atmosferę wnętrza. Aplikowane powierzchniowo elementy ozdobne deski elegancko współgrają z elementami ozdobnymi drzwi. Całości dopełniają nowe  warianty kolorystyczne wystroju  designo i nowo zaprojektowana 3-ramienna, sportowa kierownica.  Co ważne, także pasażerowie podróżujący z tyłu mogą się cieszyć najwyższym komfortem, każdy na swoim własnym, oddzielnym siedzeniu. Paleta silnikowa została przeniesiona z poprzedniego modelu CLS-a. Wzbogacono ją jednak o znaną już z innych modeli jednostkę 3.0 V6 biturbo o mocy 333 KM i 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Poza tym do wyboru będą: CLS220 BlueTec (diesel 2,1 litra, 170 KM), CLS350 BlueTec (diesel 3,0 litry, V6 257 KM), CLS400 (3,0 litry, V6 333 KM), CLS63 AMG (5,5 litra, V8, 550 KM).
Napędy będą współpracować z 7-biegową skrzynią SpeedShift lub z nowym, dołożonym do palety, 9-biegowym automatem 9G-Tronic. Wszystkie motory spełniają normę emisji Euro 6 dzięki systemowi oczyszczania spalin z wykorzystaniem mocznika.
(wog)

  • RSS
Dodaj artykuł do: Facebook Wykop.pl nk.pl blip.pl twitter.com

Komentarze

  

Dodaj komentarz

manager